Територіальні органи ДФС
у Полтавській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Контакти

Поштова адреса: 36014, Полтава, вул. Європейська, 4

Електронна пошта: pl.office@sfs.gov.ua

Телефони: Приймальня: (0532) 56–50-00 Факс: (0532) 50-05-20

Часи роботи ГУ ДФС у Полтавській  області: З понеділка по п’ятницю з 09:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:15 (у п’ятницю – до 17:00)

Контакт – центр ДФС 0 800 501 007 напрямок "4"на який приймаються звернення за такими тематиками:

-          інформаційно – довідкові послуги;

-          звернення фізичних та юридичних осіб на сервіс «Пульс»;

-          усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

-          інформація фізичних та юридичних осіб про особу , стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборони відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

-          повідомлення працівників структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою.

 Приймальня громадян: Запис на черговий прийом до керівника органу ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, в інших випадках - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

Телефон попереднього запису на особистий прийом до керівництва ГУ ДФС у Полтавській області:  (0532) 50-35-22 з 09:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:15 (у п’ятницю – до 17:00

Поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді до ГУ ДФС у Полтавській областіpl.rez@sfs.gov.ua

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Нормами Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначені вимоги щодо порядку оформлення та документообігу електронних документів. У розумінні статті 5 зазначеного закону «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа». Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Одночасно пункт 5 розділу ІІ Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у ДФС України та її територіальних органах (затверджене наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за  № 484/26929) (зі змінами та доповненнями) трактує, що електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан - копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

 

Електронна адреса для запитів на отримання публічної інформації: pl.publ@sfs.gov.ua