Територіальні органи ДФС
у Полтавській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу ГУ ДФС у Полтавській області протягом січня - грудня 2016 року

05.01.2017

З початку 2016 року до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 538 письмових звернень громадян, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року (514), з них: 538 заяв (100 %).

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - грудня 2016 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДФС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (209, або 38,8%), податку на доходи фізичних осіб (94, або 17,5%), питань фінансового забезпечення працівників (66, або 12,3%), плати за землю (31, або 5,8%), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (28, або 5,2%). інформування про ухилення від сплати податків (21, або 3,9%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та   підпорядкованими інспекціями не допускалися.

Скарг та повторних звернень до ГУ ДФС у Полтавській області від громадян в січні – грудні 2016 року не надходило (за 12 місяців 2015 року – 2 скарги).

Протягом січня – грудня 2016 року громадянами надіслано 10 неодноразових звернень (1,86%) та 22 колективних звернення (4,1%). У січні – грудні 2015 року було направлено 14 неодноразових та 21 колективна заява.

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 78 (9,9%) звернень надійшло від працівників органів Міндоходів (у т.ч. колишніх), 30 (3,8%) – від пенсіонерів, 9 (1,2%) – від держслужбовців, 6 (0,8%) - від працівників бюджетної сфери, по 3 (по 0,4%) - від селян та робітників, 2 – від підприємця, по 1 (по 0,3%) – від  військовослужбовця та фізичної особи, що провадить незалежну професійну діяльність, 647 громадян соціальний стан не вказували (82,8 % загальної кількості звернень).

До ГУ ДФС у Полтавській області у поточному році звернулися громадяни таких категорій:

  - учасник бойових дій – 2 (0,3%)

  - інваліди ІІ-ІІІ групи - 5 (0,6%);

  - багатодітна сім’я – 3 (0,4);

  - дитина війни – 1 (0,1);

  - категорія авторів звернень не визначена - 770 (98,6 %).

До ГУ ДФС у Полтавській області 01.02.2016 надійшло звернення від гр. Шаповал М.Д. (інваліда ІІ гр.) про надання допомоги (на землі заявниці побудовано гараж). Громадянці надано роз’яснення про повноваження органів ДФС та повідомлено про перенаправлення заяви до інспекції ДАБК у Полтавській області.

09.03.2016 до ГУ ДФС у Полтавській області від гр. Шаповал надійшло неодноразове звернення з аналогічним змістом. Заявниці вдруге роз’яснено повноваження органів ДФС та повідомлено про перенаправлення заяви до Національної поліції в Полтавській області.

19.02.2016 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр. Михайлевича В.М. - учасника бойових дій щодо перевірки діяльності фермера Карандіна А. по використанню земельного паю. Громадянину надано роз’яснення щодо законодавчого обмеження на проведення перевірок.

23.03.2016 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр. Білоус О.О. (багатодітна сім’я) щодо грошової оцінки земельної ділянки при отриманні  спадщини. Надано роз’яснення згідно норм Податкового кодексу.

20.04.2016 гр. Білоус О.О. (багатодітна сім’я) звернувся до ГУ ДФС у Полтавській області за додатковими роз’ясненнями щодо перевірки правильності розрахунку податкових зобов’язань. Вчасно надано обґрунтоване роз’яснення.

26.05.2016 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр. Кучеренко -Небрат Т.А. (багатодітна сім’я) щодо звільнення від оподаткування доходів у вигляді спадщини, отриманої дітьми, які мають статус дітей –сиріт. Надано роз’яснення згідно норм Податкового кодексу.

05.07.2016 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр. Мельник М.Д., інваліда ІІ гр. щодо надання роз’яснення по сплаті податку на нерухомість. Вчасно надано обґрунтоване роз’яснення.

01.09.2016 до Лубенської ОДПІ звернулась гр. Лазарєва О.О., інвалід ІІІ гр. щодо надання роз’яснення про наявність пільг при сплаті податку на нерухоме майно, яке знаходиться у її власності. Роз’яснено згідно ПКУ. 

06.09.2016 гр. Паскевич Г.І. (інвалід ІІ гр., пенсіонер податкової служби) звернувся до ГУ ДФС у Полтавській області з проханням надати одноразову грошову допомогу. Роз’яснено право звернення до Місцевого осередку ВГО „Асоціація ветеранів ДПС України”.

06.10.2016 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр.Мельнікова В.І. – учасника бойових дій щодо стягнення аліментів з доньки. Надано роз’яснення - відомості щодо ухилення від сплати податку на доходи фізичних осіб шляхом виплати заробітної плати без відображення у бухгалтерському обліку, не підтвердилися.

29.11.2016 до Лубенської ОДПІ від гр. Новоселецького А.І. (дитина війни) надійшло звернення щодо неправомірних дій керівника ОСББ „Союз”. Громадянину роз’яснено повноваження податкових органів та повідомлено про перенаправлення заяви до відділу містобудівництва та архітектури Лубенської міськради.  

 

 

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

 

З початку року здійснено 51 прийом за зверненнями громадян, що на 17  прийомів більше, ніж за відповідний період 2015 року (34), залишено 3 письмові заяви. 51 особистий прийом громадян здійснено: 4 - в.о. начальника ГУ ДФС у Полтавській області, 2 - його заступниками, 1- начальником управління доходів і зборів з фізичних осіб, 8 - начальниками підвідомчих податкових інспекцій та 36 – заступниками начальників підвідомчих податкових інспекцій.

За потребою, проводиться першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 Особистий прийом проводиться згідно з затвердженими графіками прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів, які підтримуються в актуальному стані. Для забезпечення прозорості у діяльності податкових органів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податковими органами Полтавщини систематично розміщується  на суб-сайті ГУ ДФС у Полтавській області та на стендах в Центрах обслуговування платників. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.

Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: єдиний соціальний внесок – 28 (54,9%), податок на доходи фізичних осіб – 13 (25,5 %), інформування про ухилення від сплати податків - 3 (5,9%), праця і заробітна плата 2 (3,9 %), контрольно-перевірочна робота 1 (1,9%), єдиний податок для СПД –фізичних осіб - 1 (1,9%), кадрова політика – 1 (1,9%), щодо виконання судових рішень - 1 (1,9%) та інше (незадоволення розглядом листа щодо вшанування ветеранів) – 1 (1,9 %).

Скарг на особистому прийомі у 2016 та 2015 роках заявлено не було.         Повторних, неодноразових та колективних звернень на особистому прийомі також не було.

За соціальним станом на особистий прийом переважно звертались підприємці та пенсіонери (22 та 11 відповідно). За категоріями: 1 – учасник бойових дій, 2 ветерана праці, 2 депутата сільради та  46 (90,2%) - не визначені.

 

 

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.

 

Звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржується рішення посадових осіб, у січні - грудні 2016 та 2015 року не надходило.

 

ІV. Додаткові заходи

 

З початку року органами ГУ ДФС у Полтавській області проведено 143 сеанси „гарячих” телефонних ліній. Під час прямих телефонних ліній надійшло 420 дзвінків, що належали до компетенції податкових органів.

         Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися: змін в законодавстві щодо оподаткування податком на додану вартість, податку за земельні ділянки та орендної плати за земельні ділянки,  декларування доходів громадян, отриманих у 2015 році, податку на нерухоме майно, новацій в адмініструванні єдиного соціального внеску, оподаткування неприбуткових організацій, адміністрування податку на додану вартість, оподаткування підакцизних товарів.

       Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДФС області. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян та вдосконалення цього напрямку роботи відділом обслуговування платників ГУ ДФС у Полтавській області  проводиться аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного вирішення та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.