Територіальні органи ДФС
у Полтавській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу ГУ ДФС у Полтавській області протягом січня - грудня 2017 року

07.02.2018

Аналітична довідка про роботу

ГУ ДФС у Полтавській області

протягом січня - грудня 2017 року

                                                                

 

З початку 2017 року до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 416 письмових звернень громадян, що на 122 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року (538), з них: 416 заяв (100 %).

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - грудня 2017 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДФС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (160, або 38,5%), податку на доходи фізичних осіб (58, або 13,9%), питань фінансового забезпечення працівників (38, або 9,13%), інформування про ухилення від сплати податків (22, або 5,2%), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (19, або 4,6%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та   підпорядкованими інспекціями не допускалися.

Скарг та повторних звернень до ГУ ДФС у Полтавській області від громадян в січні – грудні 2017 року не надходило (за 12 місяців 2016 року також 0 скарг).

Протягом січня – грудня 2017 року громадянами надіслано 15 неодноразових звернень (3,6%) та 13 колективних звернень (3,1%). За 12 місяців 2016 року було направлено 10 неодноразових та 22 колективних заяви.

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 52 (10,3%) звернень надійшло від працівників органів Міндоходів (у т.ч. колишніх), 29 (5,7%) - від пенсіонерів, 8 (1,6%) – від робітників,  6 (1,2%) – від держслужбовців, 4 (0,8%) - від безробітних,  3 (0,6%) від підприємців, по 1 від студента, журналіста та редактора, в 402 зверненнях соціальний стан заявника не вказувався (79,2 % загальної кількості звернень).

До ГУ ДФС у Полтавській області у поточному році звернулися громадяни таких категорій:

  - дитина війни – 2 (0,4%);

  - учасник бойових дій – 4 (0,8%);

  - інваліди І, ІІ групи - 4 (0,8%);

  - категорія авторів звернень не визначена - 497 (98,5 %).

До Кременчуцької ОДПІ 14.02.2017 надійшло звернення від гр. Соболєвої В.М. (дитини війни) щодо проведення перевірки ФОП Багрій Ю.І. Громадянці 16.02.2017 надано роз’яснення про місцезнаходження ФОП в іншому територіальному органі.

05.01.2017 до Лубенської ОДПІ від гр. Павліченка П.І. (інваліда ІІ групи) надійшла заява щодо ознайомлення з матеріалами перевірки. Заявника ознайомлено з матеріалами перевірки.

18.05.2017 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло звернення від гр..Тихменьова В.М. (інваліда І групи) щодо здійснення діяльності в авто гаражному кооперативі „Каштан” гр.Більчич А.П.(ремонт автомобілів). 13.06.2017 року надано роз”яснення щодо необхідності документів, які підтверджують факт отримання доходів від здійснення підприємницької діяльності.

01.08.2017 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр. Лебедєва М.С. (учасника бойових дій) щодо проведення перевірки фактів законності дій гр. Лисенка А.О. як голови ОСББ. Надано роз”яснення про відсутність підстав для проведення документальної перевірки ОСББ.

18.08.2017 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло звернення від гр. Коробки С.А. (дитини війни) щодо сплати земельного податку. 14.09.2017 надано роз”яснення згідно норм податкового законодавства.

19.09.2017 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр.Шпака М.П. (учасника бойових дій) щодо службової перевірки гр. Литвиненка В.А. 10.10.2017 надано роз”яснення щодо відсутності підстав для застосування заборон, передбачених Законом України „Про очищення влади”.

17.10.2017 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло звернення від гр. Грищенка А.Ю. (інваліда ІІ групи) щодо перевірки можливої незаконної діяльності гр.Кердель В.М. 13.11.2017 надано роз”яснення згідно норм податкового законодавства.

06.11.2017 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшла заява від гр. Коломієць Л.А. (інваліда ІІ групи) щодо поліпшення житлових умов. 08.11.2017 надана відповідь щодо черги працівників, які потребують покращення  житлових умов.

08.11.2017 до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло звернення від гр. Шпака М.П. (учасника бойових дій) щодо отримання путівки. 24.11.2017 надано роз”яснення, що питання забезпечення санаторно –курортним лікуванням віднесено до компетенції ДФС України.

15.11.2017 до ДПІ у м. Полтаві надійшла заява від гр.Шпака М.П. (учасника бойових дій, колишнього працівника) щодо вшанування ветеранів. 21.11.2017 надана відповідь щодо складу Всеукраїнської Асоціації ветеранів ДПС.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

 

З початку року здійснено 35 прийомів за зверненнями громадян, що на 16  прийомів менше, ніж за відповідний період 2016 року (51), з них: 35 заяв (100%). 35 особистих прийомів громадян здійснено: 2- в.о. начальника ГУ ДФС у Полтавській області, 4 – заступниками начальника Головного управління, 5- іншими посадовими особами ГУ ДФС у Полтавській області, 11 - начальниками підвідомчих податкових інспекцій та 13 – заступниками начальників підвідомчих податкових інспекцій.

За потребою, проводиться першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 Особистий прийом проводиться згідно з затвердженими графіками прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів, які підтримуються в актуальному стані. Для забезпечення прозорості у діяльності податкових органів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податковими органами Полтавщини систематично розміщується  на суб-сайті ГУ ДФС у Полтавській області та на стендах в Центрах обслуговування платників. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.

Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: єдиний соціальний внесок – 9 (25,7%), контрольно-перевірочна робота – 8 (22,8%), податок на доходи фізичних осіб - 3 (8,6%).

Скарг на особистому прийомі у 2017 та 2016 роках заявлено не було.         Повторних, неодноразових на особистому прийомі також не було.

За соціальним станом на особистий прийом звернулось 14 підприємців, 13 пенсіонерів, 1 робітник, 1 безробітний, 1 колишній працівник органів Міндоходів, 1- фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, також від голови гаражного кооперативу,  членів ОСББ та адвокатів. За категоріями: 1 - учасник бойових дій, 1 – інвалід ІІ групи та  35 ( 94,6%) - не визначені.

11.01.2017 до керівництва Лубенської ОДПІ звернулась гр. Лазарєва (інвалід ІІ групи) щодо правомірності нарахування податку на нерухомість. Громадянці надано усне вичерпне роз’яснення.

07.08.2017 до в.о. начальника ГУ ДФС у Полтавській області звернувся гр.Шпак М.П. (учасник бойових дій) щодо незадоволення розглядом листа. Громадянину надано усне роз”яснення згідно норм податкового законодавства.

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.

 

Звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржується рішення посадових осіб, у січні - грудні 2017 та 2016 року не надходило.

 

ІV. Додаткові заходи

 

З початку року органами ГУ ДФС у Полтавській області   проведено 75 сеансів „гарячих” телефонних ліній. Під час прямих телефонних ліній надійшло 154 дзвінки, що належали до компетенції податкових органів.

       Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувались змін, внесених до Податкового кодексу України, введених в дію з 1 січня 2017 року щодо оподаткування податком на додану вартість, податку на прибуток, акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб, а також декларування доходів громадян, отриманих у 2016 році, єдиного внеску, погашення податкового боргу, застосування РРО. За результатами проведених прямих телефонних ліній на всі запитання надано усні роз’яснення та проінформовано про можливі шляхи їх вирішення.

       Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДФС області. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян та вдосконалення цього напрямку роботи відділом обслуговування платників ГУ ДФС у Полтавській області  проводиться аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного вирішення та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.

 

 

 

Начальник управління

обслуговування платників                                                                   Ю.В. Ковтун