Територіальні органи ДФС
у Полтавській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу ГУ ДФС у Полтавській області протягом січня - червня 2018 року

01.07.2018

З початку 2018 року до ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 117 письмових звернень громадян, що на 98 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року (215), з них: 117 заяв (100 %).

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - червня 2018 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДФС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (46, або 39,3%), податку на доходи фізичних осіб (15, або 12,8%), питань праці і заробітної плати (15, або 12,8%), інформування про ухилення від сплати податків (11, або 9,4%), реєстрації та обліку платників податків (6, або 5,1%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та   підпорядкованими інспекціями не допускалися.

Скарг та повторних звернень до ГУ ДФС у Полтавській області від громадян в січні – червні 2018 року не надходило (у 1 півріччі 2017 року також 0 скарг).

Протягом січня – червня 2018 року громадянами надіслано 3 неодноразових звернення (2,6%) та 10 колективних звернень (8,5%). У 1 півріччі 2017 року було направлено 11 неодноразових та 5 колективних заяв.

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 15 (9,0%) звернень надійшло від колишніх працівників, 3 (1,8%) - від пенсіонерів, 3 (1,8%) – від робітників,  1 (0,6%) – від держслужбовця, в 144 зверненнях соціальний стан заявника не вказувався (86,7 % загальної кількості звернень).

До ГУ ДФС у Полтавській області у поточному році звернулися громадяни таких категорій:

  - інваліди ІІ, ІІІ групи - 2 (по 0,6%);

  - категорія авторів звернень не визначена - 164 (98,8 %).

До ГУ ДФС у Полтавській області 19.01.2018 надійшло звернення від гр. Шаповал М.Д. (інваліда ІІ групи) про надання довідки за землю. Громадянці 05.02.2018 надано роз’яснення про наявність пільг при сплаті земельного податку фізичними особами - пенсіонерами.

12.02.2018 до ГУ ДФС у Полтавській області від гр. Люшень С.А. (інваліда ІІІ групи) надійшла заява щодо надання нерухомості в оренду. 28.02.2018 заявника повідомлено про декларування доходів від здачі квартири в найм.

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

 

З початку року здійснено 16 прийомів за зверненнями громадян, що на 4  прийоми менше, ніж за відповідний період 2016 року (20), з них: 16 заяв (100%). 16 особистих прийомів громадян здійснено: 4 - начальником Головного управління, 3 –його заступниками, 3 - начальниками підвідомчих податкових інспекцій та 6 – заступниками начальників підвідомчих податкових інспекцій.

За потребою, проводиться першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 Особистий прийом проводиться згідно з затвердженими графіками прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів, які підтримуються в актуальному стані. Для забезпечення прозорості у діяльності податкових органів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податковими органами Полтавщини систематично розміщується  на суб-сайті ГУ ДФС у Полтавській області та на стендах в Центрах обслуговування платників. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.

Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: єдиний соціальний внесок – 4 (25%), контрольно-перевірочна робота – 2 (12,5%), податок на доходи фізичних осіб - 2 (12,5%).

Скарг на особистому прийомі у 2018 та 2017 роках заявлено не було.         Повторних, колективних, неодноразових на особистому прийомі також не було.

        За соціальним станом на особистий прийом звернулось 7 пенсіонерів, 4 підприємці, 2 робітники, 1 колишній працівник, 1 безробітний та 1 юрисконсульт. За категоріями: 16 (100%) - не визначені.

 

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.

 

Звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржується рішення посадових осіб, у січні - червні 2018 та 2017 року не надходило.

 

ІV. Додаткові заходи

 

Органами ГУ ДФС у Полтавській області систематично організується проведення  сеансів „гарячих” телефонних ліній. Під час минулих прямих телефонних ліній надходили дзвінки, що належали до компетенції податкових органів.

       Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувались змін, внесених до Податкового кодексі України, введених в дію з 1 січня 2018 року щодо справляння податку на додану вартість, податку на прибуток, акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб, а також декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році, єдиного внеску на загальнообов”язкове державне соціальне страхування, діяльності митниці та справляння митних платежів. За результатами проведених прямих телефонних ліній на всі запитання надано усні роз’яснення та проінформовано про можливі шляхи їх вирішення.

       Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДФС області. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян та вдосконалення цього напрямку роботи відділом обслуговування платників ГУ ДФС у Полтавській області  проводиться аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного вирішення та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.